nää fy o fan!

jaha... började morgonen med o ut o gå 1,1mil röra på fläsket är de som gäller haha!
nä men efter de så var de in i duschen göra sej redo för o gå o jobbe 14-16 dum tid jag vet..
kommer hit till jobbet jobbar klart går hem, hämtat mammsiigull o åker o grillar oss i kärringa grillarna.. stressar som en jude för o hinna till baka för o jobba mellan 18-21 (bytte lite med en arbetskollega)
när jag kommer hit lugnt o sansat sätter jag mej o matar en dam, vad tror ni händer då?

JO visst i fasen hade en blevit sjuk på natten, o lilla krokade jag säjjer ju SÅ KLART! ja men jag kan ta de inga problemos... nää visst. fy fan, nu sitter jag här o längtar hem o har svin ont i ögon,huvud o vill bara sova!
nää fan äe man alltid såå jävla snäll.. men var sista jobb dagen nu för denna veckan för tänka sej så är jag fan i mej LEDIG NU ÄNDA TILLS TISDAG! YES! tors-fred-lörd-sönd-måndag dååå äe jag LEDIG!

o då ska jag baneimej hinna o åka till loiisan min o kolla in deras palats =)
ska bara hitt orken efter dess två veckors jobbande, så äe man rätt slut körd nu!

men vill verkligen träffa dej nu loiis saknar dej min lille snutteplutt.. o lille OLGIS naaw så länge sedan jag såg lille vovvsigull!

nää ta mej i röven bak länges nu är de bara 2,5 timmar kvar tills jag slutar YES!
o snart snart såå kommer mina söta underbara städerska hit o ska dricka en kopp kaffe innan de startar.. O de gilalr jag. för då äe de ban i mej lite sällskap..
tack för ni finns o kommer lille Carina.p o Ingemarie! ni är sötas <3

nää over and out nu, förbereda kaffet tills dom kommer o kanfe göra nån nytta varit på lat sidan denna natt! SORRY!


Kommentarer
Postat av: Steppe

nää ta mej i röven bak länges! Nu blev väll Adam glad iaf!

2009-09-24 @ 09:55:24
Postat av: Nathalie

Steppe du är KNÄPP!

2009-09-24 @ 12:36:24
URL: http://natttaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0