my babes

sitter i genevad o passar mina små sötingar..
tjollerompisen hon nanar
ted kollar toon disney o nästan nanar..
tanten i huset är o slösar pengar på biingon medans gubben i huset jobbar o sliiter.. =)
tur att micke äe mannen med guld byxorna...
hehe* o min bästa vän.. haha
alltid bra o ha en som micke han gillar vi...
om ja sov gott när jag kom hem i morser lr vad... fy fan såå skönt o få nana i sängen, trött var ja så de sved i ögonen.. men jaha då var man lite rikare..
men slössat lite money idah ha gjort ett hål till i hörat nu, så min faster kan vara nöjd. hon sa ju att man inte kunde ha jämna hål i örat så nu är de fixat..
tre hål i vänster o två hål i högran... NÖJD NU?!
hahaha**
sen så köpte jag mej ett hello kitty halsband.. jätte sött! me like!
nää finns la inte så möet mer jah har o säjja mer än att min hund behöver verkligen ut o kissa tror jag...
men vafan kommer inte faster snart så ja kan gå ut.. vill inte lämna mina barn sj här inne..

saknar min man osså. tror han äe hemma snart.. sköönt!

pusspuss från mej N.




 mina sötnosar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0