live ur life!

de får minsann jag göra o jag ska tala om o säjja jag vet jag lever ialf...
börjar bli lite trött i huvudet o så, men de ska fan i mej gå de vet jag
jag ska klara av detta jag ska fan i mej bli rik i slutet av månaden!
jag ska ha masso masso med pengar!!!!
de gillar jag... o behööver de. menar hallå typ 110 dagar kvar tills vi åker o jag längtar sååå mkt!
ska blii så inåtahelvets såå skööönt! men ett problem som kryper mej närmare o närmare äe att hur i hella friden ska jag klara mej utan min lilla snappY! snyft**
men han kommer ha de bra hos lilla familjen i genvad... de vet jag men ändå kommer jag sakna han som faan!


mannen min äe i sthlm med björkman!
hoppas dom har de skoj o att köörningen gåår bra! saknar dej häär hemma...

nää nu ska jag glo IDOL! seee ya !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0