jobbet...

jaha då sittr man här, är väl typ ända gången ja bloggar är nästan när jag jobbar natten..
men de går tiden lite fortare när man gör något, för i natt äe jag piss trött o vill egentligen bara hem..
men men goa pengar bliir de...
ja ha vad har hänt på sistonde då..

jo.. tagit hål i mina öron som ja storm trivs med fundrerar på o ta ett till för min kära faser säjjer man inte kan ha jämnt antal i öron måste vara ojämnt så får la ta ett till lr nått i något av örat..
Lördagen var dunder nice..
var ute o rajjade med steppe o faster o co förstås..
började med att jag lämnade mina käära barn hos daddycool o mummy, sen bar de hem tebax te genevaden o käkade o gjorde igårning mej sen bar de vidare hem till lille matte o där jädra bliide de rajraj!
lita förfest o sen in i bilen med våra goa chaffis janne, hämtade upp kära faster o tessan  vidare till bond..

chippohej vad skoj det var där... de dansades o de dansades o drack en jädra massa drinkara...
mm undra vem som blev fattig där?? =) love you babyfreind!
nämen hade så jävla skoj.. men i försej de har jag alltid när de äe jag faster tessan steppe matte cinus fasen vad skoj de är!
vi är lixom elit gänget o skoj har vi när vi ses men som en brukade säjja de är lite långt i mellan suparna! =)
men äe kanfe däfö man har så skoj osså!!

söndagen därimot var ju inte den bästa söndagen om man ser till hur jag mådde..
Nä fy fasen.. skulle hem till mina kära svärmor o hälsa på o fy tusan vad dåligt jag mådde...
har nog aldrig mått så dåligt någon sin... men trevligt hade vi hos svärmor.. i like it <3
men snacka om att spyan hängde i halsen o att huvudet värkte o att jag var SLETEN!

fy faan! men men de bjuder jag på för har man haft så skoj dagen innan så får de mås som de mås dan efter!
lr vad säjjer ni???

men iför sej har någ tusan varit sleeten nu dagarna efter osså.. sjukt!
solade med stepish igår o de var gott ialf...

nää om man skulle städa lite lr nått här nu på jobbet så tiden bara flytter iväääg..'
vill hem o nana! sova sängen sova sängen! såå gott de hade varit!

mannen min äe inte hemma han äe i danmarken med sin far o andy med en annan massa folk..
hoppas de ha nice, vet ialf han hade kört vilse innan när jag pratade med han, men nu så skickade han innan de var framme o skulle nana!
såå hoppas han nanar gott nu...

tror ja hängt upp mej på att alla andra får nana o ha de gott medans JAG får sitta häär o vänta in min stund imon biti =)
LÄNGTAR STORT!

nää nu har jag nog bloggat tillräkligt för idah vem vet kommer kanfe lite till sen!!

i have a dream... i have a dream... about my bed =)
so long so long... you are in my dreams... =)

               my babes.. like you alot! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0