house..

 jupp då äe de andra natten här i pappsis hus.. var inte igår man sov här =)
tänk sej de var här jag bodde i alla år när live var som lättast..
vill så gärna för en stund tillbaka till den tiden då var man var yngre o utan bekymmer...
de hade varit helt jävla underbart...

dagen idag betod av lite jobb sen mat sen lite på fyllning av solbrännan i kärringa grillen
med mammsii så klart sen in te h-stad o hämta lillabruci hos adampen på TC sen en runda till min underbara fina looois med man o olgis.. lille olgis har bliit såå stor o söt.. lite sockertoppen... oligs i<3u
nää men de var nice o fåå se min lillesnutt lite..
känns föönt men ska inte dröööja lika länge i gen innan jag trtäffar henna. PUNKT SLUT SÅ D SÅ!

nä men vad finns de o säjja hej o hå gummi tå!

finns det en tidsmaskin???
    långtime ago tiden går o man förändras såååå!






                                KÄRLEK! 4ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0