fan vad bra!

mm måste säga att ja har varit en duktig flicka idag, först jobbade jag till kl 14..
sen var jag en runda hos Evelina med familj o hälsade på, Donny mannen kollade min bil, är ju något fel med fläkten..
o felet var ju att hela jävla fläkt fanet har gott sönder.. såå JÄVLA ROLIGT =(
efter de gick jag hem o tvättade o städade våran lilla lya, efter detta så gick jag en LÅÅNG runda i byn.. nästan 9km
tog en o halv timme.. men fan så bra jag är!!!

så nu jävla ska beach in tajaland jag vara den hettaste.... haha =)
bara så ni vet..

nää nu äe jag trött efter mina goda stunder.. nu äe enegin slut! nane dax strax..
Jobbe imon igen... 7-16 jiiipppii! men jobbar ju med lilla söta Eve fan så gott...!!

Jag saknar min älskling, har inte hunnit se dej på eveigheter.. längtar verkligen tills vi har en ledig stund tillsammans.. o får se varandra, kan ju inte säjja att man hinner trött på dej mitt hjärta.. men kommer aldrig hända att jag tröttnar på dej.. du är mannen i mitt liv..
Älskar deej mest på denna jord... du o jag för allltid!



de var tider, då hade vi tid med varandra... Längtar tills vi försvinner  från jobb o plikter o bara är vi!
ÄLSKAR DEJ!

Kommentarer
Postat av: Fredina

Fina nattababy! <3

2009-09-19 @ 21:37:38
URL: http://frediina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0