*-*

solig o fin dag har de varit minsann idag, fan så skönt.
fått lite ny energii behövs ibland!

idah kommer pappsi o mummy hem från tyskland, så bliir o nana hemma i min egna lya sen.
kan var rätt gott de osså, men lixom nu trivsman här o känner sej hemma igen så ska man lämna de igen!
typiskt!!

min helg äe ju rädd nu ialf, ringde där ifrån idag o undrade om jag kunde hoppa in lite extra.
så blir o gå dubbel pass lörda, sönda, månda... Jippii*
så ni vet ju vad jag gör hela min helg..
freda 16,30-21,30 lörda 7,30-12 +17-23 sönda 7,30-12 +17-23 månda 7,30-12 +16-21
fan såå nice...INTE! men ja bliir ju pengar av detta osså så äe la de jag får tänka på.. behöver verkligen de nu..

tror nog fan i mej att på lörda äe de bara 120dagar kvar tills vii åker te tajalandet... fan såå SKÖÖNT!
finns inte i ord hur mkt jag längtar...

ingen som har hittat något bra o nytt jobb te mej! vill ha! vill ha! NYTT JOBB!!

tänka sej imon bliir min underbara lille loiisis o hennes tobbisch hus ägare tänka sej, fan så ballt!
kommer säkerligen ha en sånt as fint hus de vet jag, måste ju komma dit o kolla läget sen när tid ges från jobbet!

som aldrig de bliir!!!jävla jobb! så tråkigt o jobba kan man bli pensioner precis som min lilla farmor har blett nu, kanfe skulle osså förtid pensionera mej.. haha*

föresten lilla farmor har köpit en liten valp såå söt hon äe.. heter enligt första ägarna mimmi, men va fasen de heter ju hennes barnbarn så inte kan du hunden heta så då osså..
så jag har minsann kallat henne snuttan idag o hon äe såå söt..
snappy o hon har mysiit masso idag... så söta dom äe.. när tid ges kommer bilder (kanfe) hehe*

nämen seriöst något jobb te mej?!
hejhågodbajs!



Kommentarer
Postat av: carina lundström

jag hoppas att du får något annat jobb eller att jag vinner pengar hihi.

2009-09-10 @ 10:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0