'-'

saknar min steppish!
inte prata så mkt o inte sett dej på EVIGHETER!
gör ont inom mej o vet att inte fått någon bamsekram på länge länge..
men  för sej imon ska de blii ändriing på de, för då ska jag baa mysa med min Steppish!
du vet inte inte o gosiig du äe..
ska non inte tala såå mkt om saker här men, ska bara vet jag är glad för din skulle..
som min mamma brukar säga..
Känns de bra i magen ja då är de bra.. så jag hoppas de känns bra i din mage bland fjärillana (om de finns) =)
men du måste vet att natta alltid kommer o bry sej om sin steppish han äe en person jag aldriiig vill förlora du äe för dyrbar för de. för de finns ingen annan som du! o kommer aldrig kunna finnas nån som du!
Glöm aldriig you are my bestfriend!

nää som sagt lite raajraaj imon faan vad nice!
röööjja fett lr vad.. japp japp!
me and my homies...
gillar detta gäng som brukar dras ut med, de är goa gubbar(tanter) haha**

nää har precis betalt alla våra räkningar fan de var inte skoj.. men de var lugna puckar!
nä ska snart åka in till h-staden o kolla läget. vem vet en som jag ska överraska o hälsa på! =)

see ya bitches!



Kommentarer
Postat av: Steppe

Dumman då ;) Så glad jag blidde. Älskar dig stumpan min! Puss puss

2009-09-28 @ 14:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0