2009-11-30

Idag äe det 40dagar kvar!
sen så jävla bär det av till värmen med min underbara familj, min lilla pappsi.. fan så mysigt!
o då kommer jag få vara med min man varje sekund varje dag ingen annan som kan få röra han!
han kan inte åka utan mej någon stans ska bara var vi o min familj..
de gillar jag skarpt!

men vad har hänt annas. hm... julskyltnming igår med familja Nilsson.. mys!
sedan så var de sängen var så himla trött.. o känner mej fortf trött.. vet inte vaför men slut körd som artist tror jag!
jobbat som fasen på sistonde igen..
sen så har jag börjat äta lite nu. lagt ner mitt cambridgen. har ju ändå uppp nått mitt mål. trivs la så där, ena sekunden känns de helt perfekt, men andra så sitter jag o tänker o tänker o blir inte klok på det..
känner mej bara fet o hemsk. fattar inte vafö!
menar jah har ju ändå tappat från 89 kg ner till 70 typ... såå vafö inte vara nöjd. tror inte man blir någonsin nöjd med sej själv.. de äe nog svårt!

men men.. nog tjötat om detta..
händer här näst..
åka till underbara faster o help her!

me love my faster more than you ever can understand! you are my light in the dark night! you help me to find the good things here in my life!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0