2009-11-24

japp idag äe det bara en månad kvar till julafton, se på fan vad tiden går fort de äe ju inte klokt!!
o ännu närmare tills vi åker fan så gott.. men har ändå kommit på att de äe många jag kommer sakna..
menar hallå vara utan min bäbiis snappy såå länge, snyft* de kommer ju göra ont i en, men han kommer få det bra hos faster o dom det vet jag, men tänk så glömmer han mej tills dess!?
kan hunda det??
sen såå min steppis o mammsiing, fy vad tråkigt utan dom. men men.. får ju se de postivia ser ju dom faktis sen igen när vi kommer hem..
inatt så jobbar hon, rätt okey faktis.. känner mej ut vilad o fit for fight för detta,
ända bekymmret äe att jag börja få lite ont i huvudet o det orora mej, har börjat få mer o mer ont på sistonde..vill bara inte ha tebax min förbannade huvud verk!
vill verkligen inte det! sen mitt på detta så har man förbannat ont i magen osså.. jävla skit!
allt på en o samma gång!!

igår var jag o steppish på bio tack mitt hjärta för vi hiitade på lite myspys det var roligt.. du äe underbar steppe!
2012 tittade vi på den var såå där, inte så bra som jag trodde.. men men..
om en vecka vill ja gå på bio igen för då har den tredje filmen av stig vad han nu heter har premiär..
den måste man ju bara se!

gubben  min aa han bara jobbar o jobbar som vanligt börja faktis sakna o bara vara han o jag hemma..
ser ju knappt han aldrig! snyft*
men han ska bara vet hur mkt jag älskar han... han äe mannen i mitt liv. mannen jag alltid ska leva med det vet jag!

nää vad ska man nu göra på sin 30min långa rast, helt jävla onödig äe den!
men men...

hoppas ni alla sover gott där ute!
pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0