2009-11-20

städningen äe fäärdig ÄNTLIGEN!
tack vara min söta mamma som hjälpte mej, men de bliide riktigt fint..
o ja alla mina jul saker äe uppe nu.. såå mysigt, fattas bara lite snö o att julkalendern skall börja o den ska vara bra så man kan följa den...
sedan såå gjorde jag lita mat till familja min... de bliide stek med ris o svampsås, hoppas dom gillade de verkade så för de bara åt o åt o åt! =) men de gillar jag...

älskliingen o steppish fick med sej lita till jobbet osså.. så nu behöver dom inte vara hungriga...
om man skulle åka o sola lite snart?
har precis varit ute o gått lita o sedan så var de på mina sit ups.. suck de äe fan inte klokt vad man utsätter sej för.. inte klokt!
men nu börja min huvud nästan bli vettigt.. gillar de jag ser nästan nu!! fan så sköönt!

men som jag alltid sagt o säjjer igen...
Älskar min familj jag har de äe helt fucking otroliga...
min lilla mamma, lillebror, mannen i mitt liv och såå klart min underbara steppe!
ni får min dag o gå runt!
Massa pusssar till er från er knasiiiga Flicka! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0