2009-11-19

vilken mysiig dag det var igår, efter jobbet då i för sej..
dåå väntades det massage hos underbara Ulle.. tack!
efter det blide de lite relax mys på badhuset med steppe myris o nilsson.. de gillade vi, varmt skönt o bubbla.. sedan såå pressade man ju på kärringa brännan.. även steppis faktiis han ha kommit igång med de nu osså...
braiit...
bruna o granna bliir vi..
men de var helt underbart igååår fast att de blåste som en hel orkan där utanför. de var hemsk men hade ju lille steppe hos mej sköönt de!
föör gubben min han kom ju inte hem, han satt fast i skååne för de var trä på vägen så han kunde inte komma hem.. snyft* de var ensamt o trist i sängen!
men idag håller ja o moren min på o jul städar.. fiint bliir de o ja jag vet jag äe tidigt ute med de men vafan jobbar ju sen näär de äe dax så äe la bättre upp de för tidigt än för sent =)
såå vi tog en paus nu o begav oss till genevad för jag skulle passa barnen en lite stund!
försedan åter hem igen o fortsätta..sen så ska jag laga lita middag åt mor bror gubbarna mina (adamp steppe)
såå aa seer nog min dag ut...
=)
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0