2009-11-18

aa det var en onsdag detta...
håller på o lära mej o uppdatera lita mera... =)
jobbat nu till kl 12 sen varit ute o gått i ös regnet, typiskt, ska nog lära min hund o gå på toaletten i ställt så jag slipper ut i regnet.. haha =)

men ska strax tebax till jobbet... 14-16 ståår påå schemat idah osså, sen äe de lita träning med mysriispyriiisen o sedan lite mys stund på relax kvällen i laholmen med underbara steppe o mysriisen.. tror nog Nilsson osså skulle med.. kan blii nice...
lite tränings verk i magen, svar JA!
fan vafö plågar man sej sj så häär, men har fått för mej att jag ska hita mina magmuskler om detta nu går.. =) ha aldrig sett dom innan såå får la se om dom vill titta fram.. haha!

nää om man skulle packa o fixa för o strax dra mej till jobbet igen..
See ya !

Kommentarer
Postat av: Steppe

Tack för ikväll gumman hoppas du tyckte om den!

2009-11-18 @ 22:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0