2009-11-17

Aa du....

förstår inte allt här i världen.. vafö ska livet gå ut på att man alltid måste jobba tjäna pengar...
annars kan man inte klara sej häär i världen, de äe ju rätt sjukt ändå!

villl egentligen inte leva som, men man måste annars över lever man inte denna tid!
pengar mat utseende... vem som kan bäst o är syggast dom vinner alltid!

menar inte o vara nån deppig sak nu, men menar bara för man bantar o blir smal, får man mer upp märksamhet då?
vaför äe de så? bara för jag bantar menar de inte att jag äe en annan person, bara några kilon lättare men är fortf samma natta med samma humör o samma känslor för mina nära o kära!
men i för sej så kanfe man äe gladare o trivs mer men de äe ju fortf samma jag..
för utom om de går en på huvudet som ja tror det gör på mej snart, ena stunden trivs ja i mitt jag o de ja har kommit ner till men o andra sidan så känns de som om jag behöver röra mej mer o gå ner ännu mer i vikt? vafan bliide de så?
men aa får la fundera över detta ett tag till o se vad som händer?!
ska ifall fortsätta lite till, har faktis ätit lite nu nån kväll med min familj sallad med kylling o i söndags åt jag fläskpannakaka  fy faaan vad gott det var, kanfe inte de bästa o äta men jag gillade de o d var sååå jäävla gott...
men nu kommer ångesten o ågrenen för man åt, vafö???
menar man ska ju inte lsuta äta bara för att?!
nää tålls nog o tänka lite på detta..
ska ifall o träna lite sen.. måste ju röra på sej de äe ju aldriig fel!!

men en sak vet ja o de äe att jag äe sååå himla glad för mina vänner jag har. dom äe fina underbar ao goa...
specielt en man det är min lille steppe favo grannen! du äe ju bara för bra o ha.. kommer inte o finnas någon som du det vet jag.. såna som du äe få, o då måste man ta vara på såna som du! har nog sagt de innan men aa ha näe lixom guld i en stjärnklar natt i himlen så äe han den där lilla extra starka stjärna som lysser låångt låångt där upp.. så få finns de av dej.. äe såå glad jag har dej min vän!!!
aldrig någon som ska kunna pajjjja mellan oss aldrig ett skit snack ska krossa mellan oss aldrig någon ska få FÖRSÖKA DE!!
men faktis gubben äe ja lesssen för din skulle, de var inget kul som ha hänt trodde faktis de var in tur o finna lyckan i denna kärleks tunnel. men tyvärr.. finns fler o kommer hitta ännu fler nu det vet jag..
det finns en speciell där ute till dej som äe värd dej o din charm!

nää nog tjöötat om detta.. men bliir så förbanand samtidigt som jag tänker på de som vaaar? fan kunde du???
vafö bara var du inte den goa tjej som du ibland var? vafö kom den där konstiga tjejen fram?
synd! vi kunde ha haft skoj ihop men tyvärr bliide inte så, o flåt men i efterhand känns de sköönt de aldrig hann bli längre för då kunde ja bara sudda bort dej från minnen utan problem.. men dock värre för min vän tror jag, men ditt hjärta bygg upp snart igen, hoppas ja la? jag får hjälpa dej min vän med all min käärlek till dej!! <3


näää om min man kunde komma hem snart så man kunde få pussa på han o säjja hur glad jag är som har han, som äe mannen i mitt liv o kommer alltid o vara det!
kan inte förstå ibland hur lyckliig jag äe som har dej min ADAM NORRMAN!
du äe den bästaste pojkvän man kan ha... bara så du vet det min älskliinng...
du o jag för alltid.. du o jag mot världen!

Nathaliiie Ekberg Älskar dej Adam Norrman!!!






Vänner nu o föralltid!

Kommentarer
Postat av: Steppe!

Hrm tror jag fick nått skit i ögat..

Kommer alltid älska dig min bästaste bäste Natta, även om du hade haft en större rumpa än vad jag har ;)

Kommer alltid finnas för dig och Adam vad det än gäller!



Puss puss din Steppe

2009-11-17 @ 21:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0