kan inte förstå...

nä alvarligt talat för står ja inte vafö ett barn ska får något sånt! vem kom på barncancer.. vill inte de ska finnas!
som sagt ja är ingen aktiv bloggar, men idag ska jag skriva lite om en helt otroligt söt kille vars namn var victor!
hittade denna blogg för ett tagsedan o fy tusan som de sved i mitt härta, herregud hur kan något sånt hända.

stackars familj, jag lider verkligen med er. vet i tusan vad jag hade gjort om jag hade varit i den sitsen, tror inte ens att man kan föreställa sej de!
men något ja vet är att denna mamman Sofia du äe något otroligt du äe en supermamma o de känner ja på mej att du alltid kommer o vara önskar er all lycka i framtiden o då kommer du vara en mamma som äe helt underbar!
vet inte egentligen vad ja ska skriva, de ända de är att den där lilla kille finns i mina tankar rätt ofta.
o en natt här vaknade ja o tänkte tänk om.... de skulle hända mina små söta lilla barn något, menar var i helsike skulle jag göra, va fan skulle jag ta vägen? aldrig att ja skulle klara av de. ALDRIG!
vet att folk inte fattar o att ja säkert tjatar om de, men de är mitt alltdom två.
ja bara ler inom bords när jag ser min lilla towis gör de där små sakerna, ja smällter när hon lägger huvude på sne o dra bak armen bakom ryggen o bara ler så där sött o sen utbrister i -atta
lr när ted lixom är så där jädra otroligt busig o är så där storliten o så himla klok. o bara får ur sej såna komentare så man bara va i tusan har han fått de i från! dom två de är helt underbara
ingen fattar hur de värmer inom en, ingen förstår säkert hur sjukt de är när de i egentligen är min faster barn, men hennes barn o som mina! så är de bara, för min faster jaa du de är en person ja abslout inte skulle klara mej utan.

men kan ja på nått sätt kanske älska dom för mkt?
är ja normal som är sån här?
är de normalt o lixom gråta över hur mycket man kan sakna dom?
i för sej ja har aldrig riktigt varit normal så vaför var de nu? haha**

nä men alla som kolla in hos mej, snälla gå inte på denna underbara blogg o ta dej en titt.  Den starkaste stjärnan -
den är helt suverän. tänker verkligen på er. stackars er!
har fält en o en annan tår när ja läst o sett den filmen..
helt otroliiiiiiit!
You are so strong
så ta er en titt....




Kommentarer
Postat av: Anonym

Maila mig. Viktigt!



[email protected]

2009-05-27 @ 23:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0