Jasså!

har nog inset att ja inte är någon aktiv bloggare direkt allt för sällan skriver ja här
kommer nog inte känna storkossing på o vara bloggare ialf!
kan nog lägg ner den drömmen nu ;)
haha**
tror nog fasen min lilla snutteplutt loiis äe möet bättre på detta! men lite slö ha hon osså varit på sistonde, menar finns ju inget roligare o läsa andras bloggar!
min lille lois sida äe underbar ialf musik en på den äe något helt otroligt, vet inte vad som händer inom mej när ja hör den men ja blir aldels glad o saknar dej något kopijöööst mkt fan önska vi aldrig blivit stora kärringar fortf varit dom där små fjortisarna o bara levt livet!
shiit de va tider de ä något ja lever på än, något som alltid kommer fiinnas kvar i mitt lilla hjärta!
ja när man ändå är sentimental (hur fan de nu stavas) så fan lois vi har de jävligt bra (dock ses vi allt för sällan) men ialf så vi vet var vi har varandra, vi vet att vi finns här även om de så går fler tals månader mellan tjöten så är de precis som vanligt när vi väl ses!
aldrig något bekymmer! aldrig något skit snack! bara ärliigt snack o faan de gillar ja!
tänker bara på rajrajandet i fredas, shiit var ju som igår vi var där o posade på toan o maj gusch va skoj de var!
men du vet väl gumman att ja alltid kommer älska dej!
även om de går snett o länge mellan träffarna så finns du alltid i min tankar innan ja somnar o då ja har en stund över o tänka! menar då näär inte livet går i 100km då ja stannar uppp o bara tänker då finns du där!
de är fan inte klokt att livet kan vara så här!
vafan var de verkligen så här han den där upp skapade de??
så fall var de jävligt dum uppfinning!
fan lugna ner livet låt de inte gå så jävla fort!
menar hallå här sitter ja nu 21 år gamal kändes fan som ja var 15 i förra veckan..
har i för sej min underbara pojkvän o vår otroligt söta vove, men ändå. även fast ja ha de kalas bra o underbart, så behöver de la inte gå så fort? är fan rädd tiden springer förbi mej snart!
o vad händer då tro???

de ända ja ha o säjja äe ialf o som jag har tänkt efter på, är :
att om nu tiden ska gå så här jävla fort, slösa inte bort den på skiit. ta vara på de du har o dom du har runt dej, o ta vara på dom som är dina riktiga vänner! fan slösa inte bort tiden på något som du vet igentligen är skiit!
någon/något som du vet bara sårar dej i slut ända, de äe då du upptäcker hur jävla sårad du äe o hur fan dum man kunde vara o slösa tiden på den medans du kanfe kunde slösat den sekunden på någon annan! som var mkt mer värd de o som skulle tat vara på den stund ni hade setts!
 de ha ialf ja lärt mej!!!!!!!

men en sak som är jävligt mkt värt för mej är min Adam han ångrar ja inte en sekund på att ja ha slösat tid på dej skulle ja ha haft för länge sen, de vet ja nu. men lär sej av sin tabbar!
sen så har ja min faser o hennes familj, finns inte i ord o beskirva vad de betyder o hur stor plats de ha i mitt hjärta!
shiit dom barnen dom har, de är jaa helt jävla ofatt bara!
de är de finaste o bästa som finns, de äe o kommer alltid o vara min "barn"!!!

nää tack o godnatt för mej nu, har nog fått skrivit av mej lite nu ikväll, känns rätt gött faktis!!
ser vi la när ja skriver nästa gång, typ när ja har gått o grummlat på något en längre tid!!



en sista sak. LOUISE LINDROTH! glöm aldrig att du äe en underbar o go tjej en tjej som man ska vara rädd om de har ja lärt mej!
MAHALKITA always and fojevör!!



detta äe riktig kärlek              

de äe guldvärda

Kommentarer
Postat av: Din L.

ÄLSKLING DU ÄR UNDERBAR, jag har inte sett detta förrns nu, fifan jag är dålig, ja läää´ngtar tills imorrn o hej vad de ska gå:D

<3 mahal kita bigtime 4ever!

2009-06-05 @ 13:12:37
URL: http://loiisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0