Wow..

Shiit män.. tänka sej lite skrivande idag igen..
men aa vafan som vanligt sitter jag här på jobbet nu igen, inget skoj alls..
o ingen skoj o snacka med idag iheller...
ialf.. så var ja o gubben min inne i stan o kollade lite idah, var ju inte så mkt o ha den här marinfestivalen..
men men nu har vi glott där iaf... träffade lite nice folk de var ju trevligt ialf...
imon såå bliir de lita jille hemma hos oss... grille o shippe o dippe :)
haha**
hoppas de blir en mysig kväll..
de ja vet jag ska börja morgon dagen med imon är ialf o SOVA! för ja är redan trött men är ju för fan massa jädra timmar kvar tills ja får komma hem o nana i min säng.. suck!
men sen då ska ja nana o nana o nana sen ska ja ta mej en jävel o sen städa lite... :D HAHA**

nää om man skulle göra något vettigt, men fakstis peppar peppar ta i träd nana alla här änså länge.. så ska nog kolla in ifall de finns något o titta på tven har ju 1 2 4 o välja på JIPPI =) lr inte?!

men men.. aa folket see ya imon...

Pusskram den polska horan...

                                          FRIENDS ALWAYS AND FOJEVÖÖR!

Kommentarer
Postat av: L.

forever and ever and ever!<3

2009-08-01 @ 00:51:05
URL: http://loiisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0