Trött...

Fy fan bara 3 timmar kvar tills denna natt är över..
har hoppat in extra o ska jobba 3nätter på raken nu..
shiit de är hårt, man är ju lixom inte direkt van av o sitta uppe så häär nu brukar jag ju nana som bäst nästan!
men vafan de bliir goa pengar till slut!
hänt annars inte så mkt, mer än att mannen min ha fixat min tuta nu på biil så nu hörs de minsann när jag kommer..
hehe* tut tut tut*

jo på lörda tänktes de kanfe vi skulle ta ett glas vin lr två lr en grogg kanfe för den som var sugen?!
Loiis i try to call u but ju never answer meje.
bliir tokig på dej man ringer o ringer men icke du svara o icke du ringer upp... KNASLISA DÅ!
men får la försöka imon igen efter ja har nanat o så i fall du var sugen på o joina?

näää om man skulle gå en runda nu o se hur de ser ut om alla nanar...

see ya loosers! :P overandout
Kisshugs jobbtanten på natten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0