kära nån...

gud vad jag har varit aktiv nu på sistonde fasen bloggat masso, mer än vad jag gör på en hel månad nästan ju!
men är väl bara för man sitter här på jobbet o har inget o göra vid denna tiden, man bara väntar o väntar på att morronen skall komma...
de känns ju som en evighet..
men nu har jag bara två nätter kvar sen är de över... fy tusan såå sköönt!
fan vad jag är bra! lixom super bra.. orkar o stå ut här på detta förbannade jobb dag ut o dag in... gillar inte de så värst mkt längre.. men va fan de är ett jobb ju.. får la tänka de ger pengar som behövs...
för fy fan vad gott jag o min älskling ska ha de sen i januari till februari... Tajaland here we come.. en tid kvar men man siktar ju framåt annars orkar man ju inte leva detta JOBBLIV!

älsklingen min har varit klantig o brännit sej ganska rejällt på arm/hand idag..
klanten skulle stå i dounatsvagen idag på marinefestivalen, men ack ack de gick inte.
han skulle fixat nått med den KOKANDE oljan o poffs så skvätte de upp på hans arm/hand
o nu har han 1 till 2 gradens brännskador.. Lilla Älskling då.. tycker synd om dej o tänker masso på dej..
du vet väl ja älskar dej <3

nää om man skulle gå o läsa tidningen lita o kolla läget här ute...
see ya
kram från Jobbtanten =)


 
du gör mitt liv underbart.. Min ÄLSKADE FASTER du är bäst... hoppas du snart bliir frisk o inte äe så snuvig mer..
ÄLSKAR DEJ VÄRLDENS BÄSTA FASTER....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0