2009-12-07

aa igår var de minsann 1 månad kvar tills jag fyller år.. fan så nice.. lr tycker man de äe så roligt nu förtiden o fylla år? menar hallå vad väntar jag på nu? pensionen 65? menar har ju fyllt 15 18 20 nu då? inget skoj, blir bara äldre o hemskaare, gillar nog inte detta längre.. sen känns de som om jag fyller år allt för ofta hinner inte tänka sen så äe de mitt år igen 6 januari! usch! men rean våran börja närma sej med skrämmande steg som de samtidigt äe väldigt härligt! slippa skita här o slippa kyla, men man lämnar mkt bakom sej som man saknar... usch så kan jag inte tänka för då bliir jag jessen i ögat! men först så har vi ju julafton o framföralt NYÅR! verkar som om alla redan har planer var ju tråkigt! hoppades på att ni ville festa med oss, men iför sej bara jag har min man o min steppe hos mej så äe jag nöjd de äe allt jag behöver för o få ett braiit år.. men själv klart hade de varit skoj med lita folk, men aa äe la som de alltid varit =) men synd loiis o tobbish inte kunde komma de var så jädra synd bliide lite jessen, men ni kan la komma nån annan dag efter nyår för sen åker jag ju. tänkte ha något litet här hemma innan jag fyller år. men aa de hör jag av mej närmare om! men någon som äe sugen på raaj raaj på nyår hör av er gärna så berättar jag mer! nää nu ska jag ta o kolla i fall revben spjällen i ugnen är klar, hoppas gubben min blir glad...=) see ya folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0