nanny...

jupp då sitter man i genevaden o passa mina kids.... mina söta älskade barn...
ted försöker städa på rummet, men låter mest som om han vänder upp o ner på allt o stökar upp i stället.. haha
han tyckte ja skulle hjälpa han men nähä du din lilla fiiskorv, du får minsann försöka nån gång själv...
lilla tjollerompis spriinger runt häär o busar o leker... vill gärna vara med o hjälpa till o skriva häär =)
bliir nog en data nörd av henne när hon blir stor osså... '

bingo galningarna är iväg idag osså, min älskade lilla faster är en riktigt sann bingo kärring nu...'
bingo bingo för hela jädra slanten... hoppas fasen du vinner masso nu ikväll... glöm inte bort lilla piigan då.
hon behöver lita money =)
 är en fattig männsika...
annars ja jo jobbat idag o ska jobba hela helgen o hela dagarna....
goa pengar jag gillar...
tummen upp!
nää nu ska ja städa lite pigan måste ju skööta sina plikter så betjänten inte bliir galen på mej
sen ska la barnen mina badas såå de luktar gott...
nää minsaan pliikten kallar nu.... teddan ropar på mej mååste dra mej... see ya babes...

om de finns nu nån som läser min käära blogg men tror inte de... aldrig nån som kommenterar o skriver ju,,,
bort glömd blogg...


R.I.P lilla söta victor....

Kommentarer
Postat av: Stefan

Du glömde ju skriva om mig!

2009-08-23 @ 18:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0