färdiiig

ja då fick jag min efter längtade bok igår o nu har jag läst ut den...
säger bara fy fan vilken bra bok. helt otroligt att hon orkat skriva den, o fy fasen vad bra den är.. finns inga ord hur fin boken var o hur jag lider med dom när jag läser den.
den var något helt otroligt!
ska ni köpa en bok köp
nån gång, någon stans möts vi åter igen! av sofie karlsson!
finns o beställa på vulkan.se
men ni mina nära o kära som läser vill ni låna den så får ni gärna de..
stackars lilla lilla victor, vafö blev de så.. usch ett barn ska inte behöva lida o ha de så..
varfö ska de finnas något som heter cancer o vad ska de vara bra till?
nää fy önskar verkligen inte något de.. o framför allt inte ett litet barn som inte har gjort något ont o som inte ännu har hunnit leva o se hur livet egentligen är.
nää världen är rätt grym ibland o tråkig! stackars stackars lilla victor!
har bilden i mitt huvud hur du såg ut när de sista timmarna kom hur liten o hjälplös du måste ha sett ut!
stackars din mamma o pappa.. men de äe ett par super föräldra.. att ni bara har orkat o gå igenom detta..
o hur sofie har orkat skriva allt detta... du äe sååå jädra bra!

nää nu ska jag förska nana upp o jobba imon...
men har haft en ljus tänt idag för lilla victor o tror nog du kommer vara i mina tankar ett tag nu!

tack för idag min kära mammsing har varit jätte mysigt o varit med dej hela dan...
hoppas maten smakade...
PUSSKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0