True!

Aha då åkte lilleloiisis home to far far away imon igen, fy vad dt känns trist. men hoppas på du kommer home snart igen, vet du kommer sakne din man o mej såå himla mkt.. haha!! :P

dagen idag ha faktist varit väldigt så roliig,har umgåts med min lillebror Benne för första gången på evigheter känns t som!
brukar inte göra så mkt nu för tiden längre, mer än o bråka o tjafsa. men i dah så var t faktist jäkliigt roligt!!
Saknat o leka med han o hittat po stuff..
Min söta lilla lillebro, som ibland är som pest o uppkäftiig, men är väll så i puberteten!
alla är vi där nån gång!! :P

Mannen min fyllde hela 20år igår!
men dock kunde ja inte fiira han, för han äe i sälen med sin fader o syster!
jävligt tråkigt, men han gillar dt!
själv så hatar jag allt som har med snö o skidor o shit o vara! USCH!
men mannen min like it, and go for it do!!
men hoppas minnsann du saknar mej lite däär oppE!
snart kommer du home igen sköönt dt! :P
längtar efter dej <3

Steppe min lilla steppe, du äre allt för söt, vad hade jag gjort utan dej min favoriit naewbyööör! (granne) :D
du äre så söt så snäll.. bliir tokig såå mkt ja tycker om dej! sötisch! finns alltid där förre en, you make my day happY!

Susa gott alla för dt ska ja nu, imon kommer min andra lilla skiit lillebror William te mej min söta minsitngs lillebror!
Bliir hårt kommer imon kl 9.00 o ska vara hela dagen som går.. jippiii... LEKTIME! :D

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

yei:/ ja kommer hem snart igen, kan inte va där uppe, kommer dö av saknad av er alla
helvete!
LOVE U!

2008-03-26 @ 09:39:40
URL: http://loiisans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0