nye designen!

Thnx my dear loiis!
Nice Nice!!

Du äre minsann allt försött..
Fixa o dona så ja bliir tokiiit glader!
Men saknar dej så möet nu så ja vet inte va ja ska ta mej till..
måste komma hem nu, men som tu va äre dt ju inte sååå länge lä'nge kvar alls nu, men dt som äre hemskt
tänke på äre att du sen ska åka tebax o guu va ja kommer sakna dej då!
Bliir inte lätt..!!
Men hoppas allt äre braiit med dej, ha inet hört av mej på ett tag o ja vet dumt av mej men ha varit lita möet här nu vettu, me ndt tar vi näär du kommer hem!!


1 vecka o 1 dagsedan idah..
Fan vad dt känns!
Fan va ont jag har fortf!
Ibland känns dt som om dt aldriig kommer o blii bättre!
Men hoppas fan i mej dt!
JÄVLA SATANS KÄRRING! VÄX UP!


tack för alla som finns för mej o tack mamma för att du finns för mej du är mitt lilla ljus i mitt liiiv!
Älskiir dej masso mammsingen min!

Adampen min you and me fojevör..
KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0