Hallemiiiindaa!

Aha då ha man gjort dt tråkigaste som finns nu, betalt alla mina jävla räkningar!
FAN vad trist dt äre, suck o stön så hemskt!!

Aa
då var det denna dagen som loiisan åkte, fy tusan så hemkt, för står verkligen att hon mår fiit,
hon hare ju sin lilleman hääär hemma! så fynna dej o kom hem igen, ska göra allt föör o hjälpa till o hittat nått jobb här hemma te dej min älsklings tjej! ;)
ska baa vet hur mkt jag saknar dej nu!
USCH O FY!

men imon såå kommer ialf min man äntligen home, har ju varit där uppe länge nu tycker jag!!
vill minnsann ha dej hem nu sååå ja kan får umgås lite innan du snart ska tebax in i dt fucking militära.
USCH O FY!

allt känns baa USCH O FY nu..!


image13 Loong time ago but still in love so much!


over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0