Dt gör ont..

En sak som jag inte förstår, dt säjjs ju att han där oppe typ bestämmer när tiden ska vara öer för vissa.
och att den dagen kommer för alla,jo dt förstår ja ju men vafö ska folk som är så söta o så goa blii drabbade??
Det kan jag banimeej inte FÖRSTÅ!!¨
Vafö just du? Vafö haru inte sagt nått? vafö ska du hålla allt inom dej? vafö??
Vill verkligen inte dt ska hända dej nått..
Vill verkligen ha dej kvar...
Vill verkligen hinna berätta o hur mkt du betyder för mej..
Vill att du ska vet att du är som en familj för mej o att ja är enormt jädra gla ja har dej o fick vara oss er..
Du är som en sol i mörkret och som lyser vare sej den går i moln lr inte!
Och du kommer alltid o lysa för mej vad som än händer!
du kommer alltid finna föör mej, kommer alltid o älskii dej min kär sol stråle..
 MillePille du ska bara vet hur mkt jag tycker om deeej...

My sunshiine MillePille... "Marie-Lousie Bohman"

Du där oppe, vafö ha du skapat nått som heter cancer?
Vafö existerar dt ens?
och vafö ska de goda få de, kunde väl nån annan jävla jubel idiot fått som gjort sej för tjänt av det!
JAG BLIIR SÅ ARG O LESSEN!!!

image9image10



Lämna mej inte,vill inte förlora dej!!
Tänka po Johan han skulle inte klara sej, men du ska vet att ja alltid kommer o finnas för Johan o kommer alltid o ta hand om han.
o lille päär, ja ska fixa han ossså.. hihi*
men vi vet att du fixar dt o kommer tebax te oss...
VI tänker po dej varje dag som gååår, o du kommer alltid finnas i mina tankar...

Johan mina lilla johan, faan vad ja tycker om dej du är som en bror för mej en riktig bror, som jag känner in o ut
o ja kommer alltid o vara din natta vad som än händer!
vi två vi fixar detta.. glöm aldriig jag finns hääär för dej vännen... min Love!

LIVET ÄR O RÄTT VISST!!!
bara o inse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0