2år....

Jaaa du..

Idah så vade dt banimej två årsedan jag o gubben min bliide tesammans, satan vad tiden srpigenr iväg.
Det är inte riktigt klokt.
Tänka sej för två årsedan o en dag tellbaka så satt jag hemma hos loiisanpoiisan o skulle titta på filmmed hon o min lilla emmy..
men inte blev dt nån lugnt stund där inte, då blev man sms terrad av någon vars namn är adam..
OO jädrans vad glao jag är för de, men fan vad tröga vi var som inte kom på dt tidigare
o fan vad doma vi var som inte bara skrev dt med en gång i stället, hade vi sluppit dom där 85smsen
inte riktigt klokt asså!
Men fan vad jag älskar deeej <3

En sak ska vi inte sticka under stolen, finns lite som du vade så dum po ditt huvud o gjort, kan inte nämnas här ens.. Gåå inte är ett sådant förbud!!
allt för tokiii äre du! men har förlåtit dej för dt nu ialf.. men visst vade ja arg då din lillebajskorv!!!

me älskar dej för mkt för o tjöta om de!!

Always and Forever min man!!
image11Gamal men fortf lika käääär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0